dimecres, 21 de setembre del 2011

Presentació



Hola sóc la vostra companya de classe Laura Morales, en aquest primer apartat del meu bloc podreu veure els meus gustos musicals.
La música la trobo molt interessant ja que avui en dia molta gent li agrada escoltar-la i practicar-la.
El tipus de música que més m’agrada es el pop però també m’agraden de altres.
Jo no tinc cap cantant/a preferit ja que m’agraden molts, com ara el Bruno Mars, Dani Martin, Katy Perry, Lady Gaga, Rihanna i d’altres...
Els meus grups preferits són: Black Eyed Peas, Teràpia de Shock...
Una de les coses que m’agradaria recomanar és una sèrie musical que és diu Glee una sèrie que va de uns nois que van a l’ institut i canten, es divertida i els cantats canten molt bé.
Pretending-Glee

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada